همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات

آسیب شناسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش کشور

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۳
محل انتشار: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۵۲۲.۶۸ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]رضاعلی نوروزی – عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان
زهرا نادری – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
زهره شفیعی – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]با توجه به این که امروزه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از دغدغه های اساسی جوامع به شمار می آید؛ هدف این پژوهش آسیب شناسی کاربرد فاوا در آموزش و پرورش کشور است. بدین منظور نقاط عف کاربرد فاوا در آموزش و پرورش کشورمان مورد بررسی قرار گرفته و نتایج، در قالب ابعاد شناختی، فرهنگی- اجتماعی، عاطفی- هیجانی و اخلاقی ارائه شده است. این پژوهش که از جمله طرح های پژوهش کیفی به شمار می رود، با استفاده از روش تحلیل محتوای کیفی انجام شده است. طبق نتایج پژوهش بیشترین آسیب های کاربرد فاوا در آموزش و پرورش مربوط به بعد فرهنگی- اجتماعی می باشد. نتایج پژوهش باید در اختیار دست اندرکاران و برنامه ریزان آموزش و پرورش کشور قرار گیرد تا در جهت کاهش و کنترل نقاط ضعف، از فاوا به بهترین شکل در آموزش و پرورش استفاده به عمل آید.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نوروزی, رضاعلی؛ زهرا نادری و زهره شفیعی، ۱۳۹۳، آسیب شناسی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش کشور، همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات، تهران، شرکت علم و صنعت طلوع فرزین،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نوروزی, رضاعلی؛ زهرا نادری و زهره شفیعی، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (نوروزی؛ نادری و شفیعی، ۱۳۹۳)

[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]