پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و وفاداری مشتریان

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 56 صفحه

در این فصل به بررسی پیشینه ی نظری و پژوهشی متغیرهای مورد مطالعه پرداخته شده است. در ابتدا کیفیت خدمات را مورد بررسی قرار داده، و سپس به تفصیل کیفیت خدمات الکترونیکی را شرح می-دهیم. در ادامه، به بررسی بانکداری الکترونیکی، تاریخچه، مزایا و معایب آن و همچنین بانکداری اینترنتی می پردازیم. با توجه به اینکه در تحقیقات پیشین، به تفصیل به بررسی رضایت و نظریه های مرتبط با آن پرداخته شده است، در اینجا تأکید بیشتر بر وفاداری مشتری و ارتباط آن با رضایت می باشد. درنهایت، پیشینه پژوهش را مورد بررسی قرار می دهیم. در این فصل بیش تر سعی شده است که به مفهوم پردازی، تعریف و شناسایی جنبه های مختلف و متغیرهای مرتبط با وفاداری پرداخته شود تا بتوانیم درک بهتری از آن داشته باشیم.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید