[toggle title=”مشخصات مقاله”]
[/toggle]
[toggle title=”نویسندگان”]رحمت الله محمدی پور – عضوهیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام واحد علوم و تحقیقات
صفورا غلامی – کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی
فاطمه صیادی – دانشجوی کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی
[/toggle]
[toggle title=” چکیده مقاله”]ناب بودن، در سراسر جهان، به یک شعار صنعتی تبدیل شده است. ناب یک فلسفه تولیدی است که می کوشد تا ضایعات را کاهش داده و جریان ارزش خلق کند. هدف ناب رسیدن به کمال برای کل سازمان است. بنابراین ناب نه تنها در تولید و حسابداری پیاده شد بلکه به بازاریابی نیز راه یافت. در بازاریابی ناب تلاش می شود تا به بهبود مستمر و مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز شود و به فعالیت هایی تاکید می شود که بیشترین تاثیر را دارند در حالیکه کمترین تلاش را ایجاد می کنند
[/toggle]
[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
برای بار اول: (محمدی پور, رحمت الله؛ صفورا غلامی و فاطمه صیادی، ۱۳۹۳)
برای بار دوم به بعد: (محمدی پور؛ غلامی و صیادی، ۱۳۹۳)
[/toggle]
[divider]
[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]