رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد
در اين بخش به ارائه تعريف جامعي از كيفيت، خدمت، مدلهاي ارزيابي و نيز ارائه چارچوب نظری تحقیق خواهیم پرداخت. واژگان تخصصی موضوع 1- کیفیت: مجموعه ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تامین میکند و توسط مشتری تعیین میشود نه توسط تولید کننده یا سرویس دهنده. (مونتگومری ، 2004) 2- خدمت: فعالیت یا منفعتی است نامحسوس و لمس نشدنی که یک طرف به طرف دیگر عرضه میکند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد. (کاتلر ،2003) 3- شبکه: یک گروه از رایانه ها که بوسیله یک رابط به یکدیگر متصل هستند و اطلاعاتشان را به اشتراک میگذارند. ( لاودن ، 1994) 4- اینترنت: شبکه ای از شبکه های متعدد رایانه ای است که در سرتا سر دنیا در حال فعالیت بوده و تابع قواعد و قوانین ارتباطی مشخص و مشترکی می باشند. ( لاودن، 1994)
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید