پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه ارزیابی و تحلیل برنامه های جهت دهی کارکنان

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 33 صفحه

شرح واژه ها و اصطلاحات بكاررفته در تحقيق: جامعه پذیری سازمانی : جامعه پذیری سازمانی فرایندی است که افراد نگرش ها، رفتار و دانش مورد نیاز خود را به عنوان عضوی از سازمان کسب می کنند. این فرایند هم سازمان و هم کارمند- با نتیجه نهایی پذیرش دو جانبه- را در برمی گیرد. .( Griffin, 2000) برنامه های جهت دهی کارکنان : برنامه های جهت دهی کارکنان برای آشنایی کارکنان جدید با شغل، سرپرست، همکاران و سازمان طراحی می شود. اجرای این برنامه ها معمولا بعد از موافقت جذب کارکنان جدید به سازمان در اولین روز کاری فرد شروع می شود. (Werner, 2006) کارکنان جدید : کارکنان جدید افرادی هستند که در هنگام ورود به یک گروه جدید برای اولین بار، انتظارات اولیه خود را در مواجهه با واقعیت مورد آزمایش قرار خواهند داد. (Almeth-hib, 2009)

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید