پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمانهای مسکونی به روش هدانیک

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 33 صفحه

ازگان کلیدی : تابع قیمت هدانیک ، موقعیت شهری و GIS ، آپارتمان مسکونی . رفتار مصرف كننده: یکی از مهم ترین حوزه های پژوهش در بازاریابی، رفتار مصرف کننده می باشد. تاکنون تعاریف متعددی برای رفتار مصرف کننده در ادبیات بازاریابی ارائه شده است. یکی از کامل ترین و دقیق ترین تعاریف مربوط به انجمن بازاریابی آمریکا می باشد که در کتاب رفتار مصرف کننده و تدوین استراتژی بازاریابی [3] به آن اشاره شده است. طبق این تعریف، رفتار مصرف کننده عبارت است از : تعامل پویا میان احساسات، ادراک، رفتار و محیط که افراد به وسیله ی آن به تبادل جنبه های مختلف زندگی می پردازند.ارزش گذاری منازل مسکونی: امروزه عملیات ارزش گذاری که به منظور تعیین ارزش یک ملک صورت می گیرد، به عنوان یکی از بخش های اصلی در بازار املاک و مستغلات محسوب می شود. نیاز به ارزش گذاری برخواسته از ماهیت ناهمگن املاک در طبقه ی کالاهای سرمایه ای می باشد: هیچ دو ملکی کاملاً یکسان نیستند و تمام املاک در موقعیت های متفاوتی قرار دارند.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید