پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی تأثیر مدیریت کیفیت زنجیره تامین (SCQM) بر رضایت مشتریان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 78 صفحه

تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق : -مدیریت کیفیت جامع (TQM) : یک رویکرد یکپارچه به منظور ایجاد بهبود مستمر در کالاها و خدمات با استفاده از ابزارها، تکنولوژی و آموزش های مناسب و مقتضی به منظور برآورده ساختن انتظارات مشتریان بر اساس یک روند مستمر (پالو و پادهی ، 2005) – مدیریت زنجیره تامین (SCM) : مدیریت زنجیره تامین مجموعه ای از تصمیم ها و فعالیتهای همزمان به منظور یکپارچه سازی اثربخش تامین کنندگان، تولیدکنندگان، انبارها، مراکز توزیع، خرده فروشان و مشتریان است بطوریکه کالا یا خدمت درست در زمان درست و به مقدار درست، به محلهای درست و با قیمت و شرایط درست توزیع گردند(لی، 2007). – مدیریت کیفیت زنجیره تامین (SCQM) : هماهنگي رسمي و يكپارچگي فرايند هاي كسب و كار کلیه سازمانهاي درگیر در زنجيره تامين به منظور سنجش، تجزيه و تحليل و بهبود مستمر کیفیت محصولات، خدمات و فرايندها که منجر به ايجاد ارزش افزوده و دستيابي به رضايت مشتريان مياني و نهائي می گردد(رابینسون و مالهوترا ، 2005).

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید