پایان نامه مدیریت

فصل دوم پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان

رشته: بانک پایان نامه پیشنهادی
گروه: رشته مدیریت
نوع: کارشناسی ارشد

تعداد صفحات: 58 صفحه

تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح : رضایت مشتری: ارزیابی اختلاف درک شده بین انتظارت اولیه و کارایی واقعی‌ محصول. منصفانه بودن قیمت: آیا به نظر مشتریان قیمت فروشنده معقول، قابل قبول یا توجیه پذیر است یا نه. مشتری: هرکس که نوعا متقاضی دریافت کالا و خدمتی است . مزیت رقابتی: مزيت رقابتي تمايز در ويژگيها يا ابعاد هر شرکتي است که آن را قادر به ارائه خدمات بهتر از رقبا (ارزش بهتر) به مشتريان مي کند . برداشت خریداراز قیمت: ادراکی که خریدار از قیمت کالایی که می خرد دارد در نتیجه او در مواجه با قیمت ها آنها را در سازمان ادراکی خود جای می دهد.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید