همایش ملی مدیریت و آموزش

مدیریت خلاقیت در دوره ابتدایی تحصیلی

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۳۰.۴۷ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ بشری پیری ] – مسئول- آموزگار دوره ابتدایی تحصیلی ، منطقه کهریزک، شهرری
[ زهرا خدابنده ] – آموزگار آموزش و پرورش ملایر، فوق لیسانس ادبیات فارسی

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

برخورد ما با طبیعت در دو قرن گذشته نشان از توجه به خلاقیت بدون مدیریت است. به هیچ عنوان نمی توان در مورد خلاقیتنسل گذشته بشری شک کرد ولی این خلاقیت کاملاً بطور مشهودی در زمینه حفظ و مراقبت از طبیعت یگانه سهل انگاری و یاحتی تخریب های عمدی را انجام داده است. آموزش های نوین در سطح دوره های پیش از دبستان و نیز دوره های ابتدایی درسراسر کشورهای توسعه یافته در جهت تصحیح این مشکل دوباره سازی و انسجام یافته است. خلاقیت کودکان در این دوره هایپیشرفته آموزشی در بطن طبیعت و در جهت حفظ و مراقبت از آن مدیریت می شود. بکار گیری برنامه های مناسب آموزشی براصول و پایه اثربخشی بر خلاقیت کودکان در کشورهای توسعه یافته نتیجه سالها تحقیق و تلاش در این امر بوده است. در مقالهسعی بر این است که با ارائه مطالعات انجام گرفته در مدارس نمونه سایر کشورها در مدیریت خلاقیت کودکان در دوره ابتداییتحصیلی و همچنین مشکلات موجود در نظام مدیریت خلاقیت پیشنهاداتی در این زمینه برای نظام آموزش ابتدایی کشورمانارائه گردد.

  [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بشری پیری و زهرا خدابنده، ۱۳۹۴، مدیریت خلاقیت در دوره ابتدایی تحصیلی، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بشری پیری و زهرا خدابنده، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (پیری و خدابنده، ۱۳۹۴)

 [/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]