اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۸۴.۶۱ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]سعید فرهادی خوزانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، یزد، بلوار دانشجو، دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر یزد
محمدحسین ایوبی – دکترای مهندسی صنایع،یزد،چهارراه پژوهش، دانشگاه یزد
محمد میرابی – دکترای مهندسی صنایع، میبد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]اولین و مهمترین اصل در بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتری است و غفلت از توجه به این اصل، باعث می گردد که سازمان قادر به ادامه حیات خود نباشد. امروزه بیشتر شرکت ها بر این نکته توجه می کنند که فراهم نمودن محصولات و خدمات متمایز بر طبق نیازها و خواسته های مشتریان، به آنها در رسیدن به یک سهم مناسب در بازار رقابتی کمک می کند. این امر منجر به فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر برای شرکت می گردد. مدل کانو، الزامات اساسی وانگیزشی و عملکردی موثر در رضایت مشتری را تعیین می کند و می تواند در ماتریسQFD مورد استفاده قرار گیرد تا این اطمینان حاصل شود که اغلب نیازها و خواسته های مهم و بحرانی مشتریان مورد توجه قرار گرفته است. اما ادغام این دو مدل باعث می شود که تجزیه و تحلیل و طبقه بندی و اولویت بندی خواستهها و نیازهای مشتریان بهتر انجام گیرد. مقاله حاضر با هدف شناخت و بررسی متدلوژی مدل ترکیبی کانو درQFDدر زمینه تجزیه و تحلیل و اولویت بندی نیازهای مشتریان تنظیم شده است. نتایج حاصل از به کارگیری این مدل در مورد نانو پوشش های خود تمیزشونده ارائه گردیده است. نتایج نشان میدهد که شرکت علاوه بر برآورده ساختن خواستههای اساسی و عملکردی، باید برای داشتن فروش بیشتر نگاهی متفاوت نسبت به خواستههای انگیزشی داشته باشد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فرهادی خوزانی, سعید؛ محمدحسین ایوبی و محمد میرابی، ۱۳۹۴، بررسی و تعیین اولویت عوامل موثر بر بازاریابی نانو پوششهای خود تمیز شونده(مطالعه موردی شرکت نانو فراز سپاهان)، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فرهادی خوزانی, سعید؛ محمدحسین ایوبی و محمد میرابی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (فرهادی خوزانی؛ ایوبی و میرابی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]