اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی عوامل مؤثر بر تصور کارکنان شرکت کاله از عدالت سازمانی درچارچوب ابعاد رضایت شغلی بر اساس مدل کیفیت خدمات

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۹۱۷.۰۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]سیدمحمد آقاپورحصیری – کارشناسارشد مدیریت مالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
منا افغان پور – کارشناسارشد مدیریت بازگانی بینالملل، واحد مالی شرکت حفاری شمال، تهران

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]در عصر جدید، لزوم پاسخگویی به نیاز های اساسی کارکنان در هر سازمان، در اولویت اول قرار می گیرد؛ زیرا دستیابی به اهداف سازمان در گرو تأمین اهداف و نیازهای منطقی و مشروع آنان می باشد؛ یکی از نیازها و انتظارات کارکنان که بر عملکرد و واکنشهای آنان اثرگذار است، رعایت عدالت در سازمان است . صاحبنظران رضایت شغلی را از عوامل مهم سازگاری فرد با شغل خویش میدانند، همچنین تاکید دارند که چنانچه فرد به شغل خود علاقمند باشد و از آن رضایت داشته باشد، عملکرد و بهرهوری او افزایش مییابد، در غیر این صورت کاهش بهرهوری، افزایش تلفات، افزایش هزینهها و … را باعث میشود. رضایت شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است و عاملی است که باعث افزایش بهرهوری و نیز احساس رضایت فردی وی میگردد. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر رضایت شغلی در چارچوب ابعاد 5 گانه مدل کیفیت خدمات (Servqual) بر تصور کارکنان از عدالت سازمانی در شرکت کاله میباشد. تحقیق حاضر برحسب هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها، توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. از نظر روش تجزیه و تحلیل دادهها نیز، از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب میگردد. بهاینمنظور، براساس نمونهگیری بهصورت تصادفی، نمونهای معادل 410 نفر انتخاب شده و با استفاده از پرسشنامه 25 سؤالی اقدام به جمعآوری اطلاعات گردید و نتایج حاصل، نشان میدهد ابعاد 5 گانه کیفیت خدمات تأثیر معناداری بر تصور کارکنان از عدالت سازمانی دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آقاپورحصیری, سیدمحمد و منا افغان پور، ۱۳۹۴، بررسی عوامل مؤثر بر تصور کارکنان شرکت کاله از عدالت سازمانی درچارچوب ابعاد رضایت شغلی بر اساس مدل کیفیت خدمات، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آقاپورحصیری, سیدمحمد و منا افغان پور، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (آقاپورحصیری و افغان پور، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]