همایش ملی مدیریت و آموزش

تاثیر آموزش ابراز وجود بر پذیرش اجتماعی و کاهش کمرویی

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۴۷.۵۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ طاهره حق طلب ] – استادیار دانشگاه ملایر
[ گیتا خدابنده لو ] – کارشناس ارشد روانشتاس تربیتی

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش ابراز وجود بر پذیرش اجتماعی و کاهش کمرویی دانشجویان دختربود. طرح این پژوهش از لحاظ روش نیمه آزمایشی و از لحاظ هدف کاربردی می باشد که در آن از طرحپیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیهدانشجویان دختر دانشگاه های مجازی بود که 40 نفر از انها بصورت خوشه ای چندمرحله ای از بین کلیهدانشجویان انتخاب شده و در دو گروه کنترل ( 20 نفر) و آزمایش ( 20 نفر) قرار گرفتند. برای اندازه گیریپذیرش اجتماعی از پرسشنامه 33 سوالی کراون و مارلو و برای اندازه گیری کمرویی پرسشنامه 40 سوالیاستنفورد استفاده شد. نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که آموزش ابراز وجود در ارتقای پذیرش اجتماعی و کاهش کمرویی (P<0/05) موثر می باشد و ابزار وجود بیشترین تاثیر را بر کاهش کمرویی دانشجویان داشت.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

طاهره حق طلب و گیتا خدابنده لو، ۱۳۹۴، تاثیر آموزش ابراز وجود بر پذیرش اجتماعی و کاهش کمرویی، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (طاهره حق طلب و گیتا خدابنده لو، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (حق طلب و خدابنده لو، ۱۳۹۴)

 [/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]