همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به تاثیر الگوی مدیریت آموزش بهرنگی بر فرایند آموزش و یادگیری از ابعاد مختلف

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۶۲۰.۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ محمدرضا بهرنگی ] – استاد تمام دانشگاه خوارزمی و رئیس مدیریت آموزش ایران
[ معصوم هاشم زاده ] – دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 پژوهش حاضر با هدف بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد تاثیر الگوی مدیریت آموزش بهرنگی بر فرآیندیادگیری انجام شده است .این مطالعه از حیث هدف یک تحقیق کاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده ها، از نوع توصیفی بهشمار می رود. روش انجام تحقیق مطالعه موردی بوده است. در این تحقیق نظرات دانشجویان یک کلاس رشته مشاورهدانشگاه فرهنگیان قم در مورد تاثیر اجرای الگوی مدیریت آموزش بهرنگی بر فرایند یادگیری از ابعاد مختلف مورد مطالعهقرار گرفته است . برای جمع آوری داده ها، از پرسشنامه ای که توسط ارائه دهنده الگو ( دکتر بهرنگی ) طراحی شده است استفاده شده و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها، آزمون T-Test و به کمک نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که اجرای الگوی مدیریت آموزش بهرنگی دراکثر فرایند ها یادگیری تاثیر مثبت دارد و همهفرضیه ها بجز فرضیه مربوط به ناسازگاری این الگو با وضعیت کلاس ها و فرضیه مربوط به تاثیر این الگو در شناخت فراگیرانمورد رد تایید قرار گرفته است.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

محمدرضا بهرنگی و معصوم هاشم زاده، ۱۳۹۴، بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به تاثیر الگوی مدیریت آموزش بهرنگی بر فرایند آموزش و یادگیری از ابعاد مختلف، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (محمدرضا بهرنگی و معصوم هاشم زاده، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (بهرنگی و هاشم زاده، ۱۳۹۴)
[/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]