همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۴۲.۲۴ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

[ زهرا پایدار ] – گروه مدیریت، واحد نیشابور، دانشگاه آزاد اسلامی، نیشابور، ایران
[ مجتبی پورسلیمی ] – گروه مدیریت، واحد فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، نیشابور ، ایران

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 امروزه امنیت و عدم اعتماد مهمترین و اصلی ترین نگرانی مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی میباشد.اعتماد، لازمه بازاریابی خدماتی برای حفظ روابط بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمت است. زیرامشتریان اغلب قبل از تجربه واقعی خدمت، مجبور به اخذ تصمیم برای خرید هستند. مدیران موفق بهایننتیجه رسیده اند که وفادار ساختن مشتریان و نگاه داشتنآنها در سبد مشتریانشان تنها در پرتو جلباعتماد آنها به سازمان میسر خواهد بود. بنابراین، تغییر جهت بازاریابیو تکیه بر مشتری گرایی، کهمبتنی بر اعتماد باشد، برایشرکتها یک الزام است تا یک فرصت اختیاری.اعتماد یک پدیده چند بعدیاست که به درک خاصی از ریسک مرتبط بوده و وابسته به زمینه های فردی می باشد . به علاوه ایجاداعتماد یک فرآیند پویاست.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زهرا پایدار و مجتبی پورسلیمی، ۱۳۹۴، بررسی نقش اعتماد در فرایند خرید اینترنتی، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زهرا پایدار و مجتبی پورسلیمی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (پایدار و پورسلیمی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]