همایش ملی مدیریت و آموزش

بررسی اثر محیط فیزیکی بر مدت زمان ماندگاری مشتری از طریق رضایتمندی در محیط رستوران

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

 سال انتشار: ۱۳۹۴

زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۲۹.۸۹ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

 [ مریم منوچهری ] – دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه ملایر
[ فتانه یاراحمدی ] – مسئول – دکترای مدیریت بازاریابی، عضوهیات علمی دانشگاه ملایر

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 امروزه هیچ رستوانی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد، مگر اینکه بتواند تعداد کافی از مشتریانی آگاه و نکته سنج را جذب ونگهداری کند. به کارگیری عناصر محیط فیزیکی اعم از عوامل پیرامون، عوامل طراحی و عوامل اجتماعی که متغیرهایپژوهش را تشکیل می دهند می تواند به کسب مزیت رقابتی کمک کرده و محیطی زیبا و مشتری پسند ایجاد نموده ومشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل نماید. در پژوهش حاضر سعی شده تا با استفاده از آزمون ماتریس همبستگی،رگرسیون و تحلیل مسیر اثر هر یک از اجزای محیط داخلی بر رضایتمندی مشتری مطرح گردید و فرضیه پژوهش مورد تأییدقرار گرفتند. پژوهش از نظر طرح، توصیفی و از نوع مطالعه موردی و از نظر هدف، کاربردی است.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

مریم منوچهری و فتانه یاراحمدی، ۱۳۹۴، بررسی اثر محیط فیزیکی بر مدت زمان ماندگاری مشتری از طریق رضایتمندی در محیط رستوران، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر، http://www.civilica.com/Paper-MANAGMA01-MANAGMA01_131.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (مریم منوچهری و فتانه یاراحمدی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (منوچهری و یاراحمدی، ۱۳۹۴)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

 [/toggle]

 

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]