همایش ملی مدیریت و آموزش

اثر مسئولیت تضامنی در اسناد تجاری

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: همایش ملی مدیریت و آموزش
کد COI مقاله: MANAGMA01_129
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۴۰.۵۵ کلیوبایت
متن کامل این مقاله منتشر نشده است و فقط به صورت چکیده یا چکیده مبسوط در پایگاه موجود می باشد.
توضیح: معمولا کلیه مقالاتی که کمتر از ۵ صفحه باشند در پایگاه سیویلیکا اصل مقاله (فول تکست) محسوب نمی شوند و فقط کاربران عضو بدون کسر اعتبار می توانند فایل آنها را دریافت نمایند.

[/toggle]

 [toggle title=”نویسندگان”]

 [ رسول احمدی فر ] –

[/toggle]

 [toggle title=” چکیده مقاله”]

 اسناد تجاری دارای ویژگی های خاصی می باشند که آنها را از سایر اسناد مستثنی می کند. از جمله ممیزات این اسناد،مسئولیت تضامنی مسئولین این اسناد است. مسئولیت تضامنی به این معنا است که برای پرداخت یک دین بیش از دو مدیونمسئول می باشند. در این مقاله هدف بررسی اثر مسئولیت تضامنی است که از طریق مطالعه توصیفی-تحلیلی به آن پرداخته ایم.براساس نتایج این تحقیق در صورتی که چند نفر سند تجاری را به هر عنوان امضاء نموده باشند، در مقابل دارنده مستقلاً مسئولپرداخت وجه آن سند می باشند. در ارتباط بین ضامنین نیز مسئولیت تقسیم می شود.

 [/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]

 در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

رسول احمدی فر، ۱۳۹۴، اثر مسئولیت تضامنی در اسناد تجاری، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر، http://www.civilica.com/Paper-MANAGMA01-MANAGMA01_129.html

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (رسول احمدی فر، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (احمدی فر، ۱۳۹۴)
برای آشنایی کامل با نحوه مرجع نویسی لطفا بخش راهنمای سیویلیکا (مرجع دهی) را ملاحظه نمایید.

 [/toggle]

[divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]