اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر بهره وری مدیران مورد مطالعه:شعب بانک صادرات شهرستان اهواز

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۸۰.۴۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”][ سیدجواد مرعشی ]

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف پژوهش حاضر،تعیین تاثیر تفکر استراتژیک بر بهره وری مدیران شعب بانک صادرات می باشد. در این پژوهش تاثیر تفکر استراتژیک روسای شعب و ایعاد آن شامل رویکردهای شهودی، سیستمی، برون سپاری، تکنولوژیکی، مشتری مداری، نوآوری و خلاقیت،تفکر در زمان،ایده سازی، دانش محوری،انگیزشی،رقابتی،آینده نگری و انعطاف پذیری بر بهره وری آنان تبیین شد. پژوهش حاضر از نظر روش پیمایشی و از نظر نوع، همبستگی و از حیث هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر تمامی روسا و معاونان شعب بانک صادرات به تعداد 64 نفر می باشد و سرشماری(تمام شماری)شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که عوامل موثر بر تفکر استراتژیک مدیران شامل رویکردهای شهودی، مشتری مداری، خلاقیت و نو آوری، تفکر در زمان، ایده سازی، رقابتی و انعطاف پذیری می باشد که با بهره وری روسای شعب رابطه معنادار و مستقیمی دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

سیدجواد مرعشی، ۱۳۹۴، بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر بهره وری مدیران مورد مطالعه:شعب بانک صادرات شهرستان اهواز، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (سیدجواد مرعشی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (مرعشی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]