اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی ارتباط بین توسعه سازمانی، مالکیت دولتی و منابع نقدی شرکت

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۷۶.۳۲ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”][ بابک جمشیدی نوید ] – گروه حسابداری، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
[ ندا حیدری ] – گروه حسابداری، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
[ مسعود سنجابی ] – گروه حسابداری، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]تحولات فزاینده و فشارهای رقابتی موجود در محیط سازمانها ضرورت تمرکز بر نوآوری، ارتقا کیفیت، بهبود خدمات به مشتری، سرعت و کاهش هزینه را تشدید کرده است. با توجه به گسترش فعالیت ها و تکنولوژی در کشور ها، نقش دولت در سرآمد نگه داشتن سازمان و رشد اقتصادی جامعه، افزایش یافته است. هدف از تحقیق حاضر، ارتباط بین توسعه سازمانی، مالکیت دولتی و منابع نقدی شرکت است. در این مقاله از روش مطالعه کتابخانهای برای تعیین چارچوب نظری، موضوع مقاله استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان دهنده آن است که دولت باید به سمت خصوصی سازی حرکت کند و ناظرباشد.در خصوص منابع نقدی، شرکت ها باید با توجه به نیاز های خود وجه نقد نگهداری کنند، وگرنه مدیران به سرمایه گذاری غیره سود آور روی خواهند آورد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بابک جمشیدی نوید؛ ندا حیدری و مسعود سنجابی، ۱۳۹۴، بررسی ارتباط بین توسعه سازمانی، مالکیت دولتی و منابع نقدی شرکت،اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بابک جمشیدی نوید؛ ندا حیدری و مسعود سنجابی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (جمشیدی نوید؛ حیدری و سنجابی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]