بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه بررسی ادراک مشتریان درباره کیفیت خدمات ارائه شده توسط رستوران ها

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه بررسی ادراک مشتریان درباره کیفیت خدمات ارائه شده توسط رستوران ها

رشته : پرسشنامه

گروه : مدیریت دولتی و امور عمومی

تعداد سوالات 10 عنوان : مدیریت توریسم و هتلداری منبع : International Journal of contemporary Hospitality Management 2007

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید:

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها