اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی اثربرنامه های ترویجی-آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۴۸.۵۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]سوما فاتحی پناه – دانشجوی کارشناسی، ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
عادل صلواتی – استادیار گروه مدیریت دولتی، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
رضا شافعی – استادیار گروه مدیریت بازاریابی، دانشگاه کردستان
نگین کلیایی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش داخلی

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]بازاریابی اجتماعی در طی چندین سال گذشته بارها در جهت تأثیرگذاری بررفتار بهداشتی مورد استفاده قرارگرفته شده است. تبلیغات به عنوان عنصری از آمیخته ی بازاریابی، نقش محوری در حفظ و بقای سازمانها با شناساندن و معرفی محصولات ایفا می کند. به عبارتی دیگر تبلیغات یکی از ابزارهای شناخته شده بازاریابی برای گسترش نفوذ در بازار و عامل مهم مصرف محصولات است. هدف این مطالعه بررسی اثر ارائه برنامه های ترویجی-آموزشی که شامل بروشور، کلیپهای تبلیغاتی و مشاوره می باشد بر مصرف فست فود دانش آموزان دبستان سما میباشد. این مطالعه نیمه تجربی برروی 56 نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه و پسرانه سما در دو گروه آزمایش و کنترل انجام شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامهای شامل دو قسمت بود سوالات زمینهای و سوالاتی در مورد میزان مصرف فست فود که با توجه به مطالعات قبلی طراحی شد. این پرسشنامه به صورت پیش آزمون در هر دو گروه تکمیل شد. سپس بر اساس اطلاعات به دست آمده برنامه ترویجی-آموزشی که شامل کلیپ تبلیغاتی و بروشور و مشاوره حضوری بود برای گروه آزمایش طراحی و اجرا شد و پس از سه هفته آزمون ثانویه از هر دو گروه به عمل آمد. بعد از جمعآوری اطلاعات با استفاده از آزمون فرضیههای مختلف از جمله تحلیل واریانس فرضیهها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان دادند که بین برنامه های ترویجی-آموزشی یعنی ارائه کلیپ، ارائه بروشور ودادن مشاوره بر کاهش مصرف فست فود در گروه آزمایش ارتباط معنی داری وجود دارد.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فاتحی پناه, سوما؛ عادل صلواتی؛ رضا شافعی و نگین کلیایی، ۱۳۹۴، بررسی اثربرنامه های ترویجی-آموزشی بر میزان کاهش مصرف فست فود (مطالعه موردی : ارائه کلیپ های تبلیغاتی به کودکان دبستان دخترانه سما)، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فاتحی پناه, سوما؛ عادل صلواتی؛ رضا شافعی و نگین کلیایی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (فاتحی پناه؛ صلواتی؛ شافعی و کلیایی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

   

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]