اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

بررسی اثربخشی آموزشنیروی انسانی از دیدگاه کارکنان فرمانداری شهرستان نطنز

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۲۱۸.۵۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

[toggle title=”نویسندگان”]محمد صادقی

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف پژوهش حاضر به بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت از دیدگاه کارکنان فرمانداری شهرستان نطنز طی پاییز و زمستان 1393 پرداخته است. در این پژوهش از آزمونtتک گروهی توسط نرم افزارSPSSبه تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه کارکنان فرمانداری شهرستان نطنز شرکت کننده در دوره های آموزش ضمن خدمت می باشد که تعداد آنها 24 نفر بوده که از تمام آنها بجز یک نفر آنها آزمون به عمل آمد. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است که بین اثربخشی آموزش ضمن خدمت و مولفه های آن ارتباط معنی داری بر قرار است و از بین مولفه ها فقط بعد رضایت شغلی ارتباط نداشت.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

صادقی, محمد، ۱۳۹۴، بررسی اثربخشی آموزشنیروی انسانی از دیدگاه کارکنان فرمانداری شهرستان نطنز، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (صادقی, محمد، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (صادقی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]