اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد

ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن- تحلیل پوششی دادهها (مطالعه موردی شعب بانکشهر در استان تهران)

[toggle title=”مشخصات مقاله”]

سال انتشار: ۱۳۹۴
محل انتشار: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
زبان مقاله: فارسی
حجم فایل: ۱۵۳.۷۳ کلیوبایت (این مقاله دارای فول تکست است و می توانید فایل آن را دریافت نمایید)

[/toggle]

                                                                                                                      [toggle title=”نویسندگان”]محسن محمدیان ساروی – استاد یار، عضو هیات علمی دانشگاه
کبرا رعیت نیاشهرودی – دانشجوی کارشناسی ارشد

[/toggle]

[toggle title=” چکیده مقاله”]هدف اصلی در این تحقیق ارزیابی عملکرد شعب بانک شهر در استان تهران میباشد. برای این منظور از مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی دادهها استفاده شده است. بدین نحو که در مرحله اول براساس ابعاد چهارگانه کارت امتیازی متوازن، معیارهایی که مرتبط با ارزیابی عملکرد بانک شهر هستند و همچنین شاخصهای کمی مرتبط با هر یک از این معیارها با نظرات کارکنان و کارشناسان بانک شهر تعیین شدند. در مرحله بعد، مدل تحلیل پوششی دادهها به صورت خروجی محور و با فرض بازدهی نسبت به مقیاس متغیر با توجه به اینکه مدیران بانک شهر قدرت کنترل بیشتری بر خروجی ها دارند، انتخاب و معیارهای به دست آمده از کارت امتیاز متوازن به عنوان خروجیهای این مدل در نظر گرفته شدند. سپس مدل مدنظر با استفاده از اطلاعات شاخصهای کمی شعب بانک شهر در استان تهران طی سال1390-1392بااستفاده ازنرم افزار لینگو برآورد شده است. نتایج حاکی از آن است که میانگین کارایی شعب در سالهای 1390 الی 1392 به ترتیب0/91و0/95و0/98 بوده است. براین اساس کارایی شعب در طول زمان در حال افزایش است. در سالهای 1390 الی 139 به طور میانگین به ترتیب در حدود 36 درصد، 50 درصد و 72 درصد از شعب کارا بودهاند، در واقع در طول این سالها در حدود 52 درصد از شعب کارا بودهاند.

[/toggle]

[toggle title=”نحوه استناد به مقاله”]در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

محمدیان ساروی, محسن و کبرا رعیت نیاشهرودی، ۱۳۹۴، ارزیابی عملکرد با استفاده از مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن- تحلیل پوششی دادهها (مطالعه موردی شعب بانکشهر در استان تهران)، اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد، اصفهان، دبیرخانه همایش،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (محمدیان ساروی, محسن و کبرا رعیت نیاشهرودی، ۱۳۹۴)
برای بار دوم به بعد: (محمدیان ساروی و رعیت نیاشهرودی، ۱۳۹۴)

[/toggle]

   

 [divider]

[box type=”note” ][aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″] [aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″][/box]