دانلود پرسشنامه بازاریابی
دریافت پرسشنامه استاندارد بازاریابی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد بازاریابی
پرسشنامه استاندارد بازاریابی شامل ۳۶ گویه و ۸ بعد گرایش بازاریابی، ویژگی های کارکنان واحد بازاریابی ، استراتژی های شرکت، پیش بینی، عملکرد، سیاست قیمت گذاری ، کوچک سازی ، بودجه بندی ، بازاریابی رابطه ای و هدف آن بررسی میزان توجه سازمان به واحد بازاریابی و فعالیت های انجام شده در این واحد می باشد .
مولفه های پرسشنامه
مولفه ها |
سوالات |
گرایش بازاریابی
|
۱تا۷ |
ویژگی های کارکنان واحد بازاریابی |
۸ تا۱۱ |
استراتژی های شرکت |
۱۲ تا ۱۴ |
پیش بینی |
۱۵ تا ۱۹ |
عملکرد |
۲۰ و ۲۱ |
سیاست قیمت گذاری |
۲۲و ۲۳ |
کوچک سازی |
۱۴ تا ۲۸ |
بودجه بندی |
۲۹ تا ۳۱ |
بازاریابی رابطه ای |
۳۲ تا ۳۶ |
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند(منبع داخل فایل) .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) میباشد.
( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است که به طبق زیر می باشد.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید