بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه بازاریابی

دریافت پرسشنامه استاندارد بازاریابی همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss  پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد بازاریابی

پرسشنامه استاندارد بازاریابی  شامل ۳۶ گویه و ۸ بعد  گرایش بازاریابی، ویژگی های کارکنان واحد بازاریابی ، استراتژی های شرکت، پیش بینی، عملکرد، سیاست قیمت گذاری ، کوچک سازی ، بودجه بندی ، بازاریابی رابطه ای و هدف آن بررسی میزان توجه سازمان به واحد بازاریابی و فعالیت های انجام شده در این واحد می باشد .

مولفه های پرسشنامه

مولفه ها

سوالات

گرایش بازاریابی

۱تا۷

ویژگی های کارکنان واحد بازاریابی

۸ تا۱۱

استراتژی های شرکت

۱۲ تا ۱۴

پیش بینی

۱۵ تا ۱۹

عملکرد

۲۰ و ۲۱

سیاست قیمت گذاری

۲۲و ۲۳

کوچک سازی

۱۴ تا ۲۸

بودجه بندی

۲۹ تا ۳۱

بازاریابی رابطه ای

۳۲ تا ۳۶

 

 تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیله  آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام میکنند(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه ­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل)  با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است که به طبق زیر می باشد.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها