بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه اهمیت کیفیت در سازمان

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه اهمیت کیفیت در سازمان

پرسشنامه اهمیت کیفیت در سازمان که هدف آن بررسی میزان اهمیت کیفیت در سازمان می باشد دارای ۳۷ سوال لیکرتی می باشد.

تعریف مفهومی

جانسون و دیگران در ۱۹۹۷ کیفیت را بدین گونه تعریف می کنند : کیفیت تمام جوانب یک کسب و کار را در بر میگیرد و در واقع یک تجربه احساسی برای مصرف کننده است . مصرف کننده می خواهد تا از خریدش احساس خوبی داشته باشد ، احساس کند که بهترین ارزش را دریافت کرده است .  در واقع هدف از کیفیت و یا در واقع دلیلی که سازمان ها به کیفیت روی می آورند ، ایجاد تمایز و مزیت رقابتی برای وفادار ساختن مشتری و کسب سود بلند مدت است (منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  بالای spss  بدست آمده است .

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها