بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه فناوری اطلاعات

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه فناوری اطلاعات

پرسشنامه کارکردهای فناوری اطلاعات بر وفاداری مشتریان بیمه عنوان پرسشنامه محقق ساخته ای است که شامل ۲۵ سوال است و در طیف لیکرت پنج درجه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد امتیازبندی شده است.هدف از طراحی این پرسشنامه بررسی و ارزیابی تاثیر کارکردها فناوری اطلاعات بر وفاداری مشتریان بیمه می باشد.

جهانی شدن و پیشرفت تکنولوزی ،شرکت ها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است.در این دوران ، شرکتها به مدیریت رابطه با مشتری ، به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود می نگرند.بسیاری از محققین و پژوهشگران  CRM را حلقه واسطه بین مردم ، فرایند ها و تکنولوژی می دانند. درگذشته سازمان ها ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی بامشتریان داشتند. با پیشرفت فناوری فاصله سازمان بامشتریان زیاد شد به گونه ای که تولیدات انبوه، استراتژی بسیاری از سازمان ها بود.
پس از انقلاب دیجیتال وتحولات تکنولوژیکی در دنیا با استفادهاز فناوری اطلاعات بار دیگر سازمان هامی توانند با مشتریان روابط بسیار نزدیک و موثری برقرار نمایند.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها