دانلود پرسشنامه گروه مرجع
پرسشنامه تأثیر گروه مرجع بر خرید محصول توسط Park و Lessig در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است که از ۱۴ گویه و ۳ خرده مقیاس تأثیر اطلاعاتی (۵ سوال)، سودمندی (۴ سوال) و ارزش (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش تأثیر گروه مرجع بر خرید محصول بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید
برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها