دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه ای
پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی توسط Ulaga و Eggert در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که از ۱۶ گویه و ۷ خرده مقیاس مزایای محصول (۳ سوال)، مزایای خدمات (۲ سوال)، مزایای دانش (۳ سوال)، مزایای زمان (۲ سوال)، مزایای اجتماعی (۳ سوال)، هزینه فرایند (۲ سوال) و قیمت (۱ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی ارزش رابطه در بازارهای کسب و کار بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید