بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه ای

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه ای

پرسشنامه ارزش رابطه در بازارهای صنعتی توسط Ulaga و Eggert در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که از ۱۶ گویه و ۷ خرده مقیاس مزایای محصول (۳ سوال)، مزایای خدمات (۲ سوال)، مزایای دانش (۳ سوال)، مزایای زمان (۲ سوال)، مزایای اجتماعی (۳ سوال)، هزینه فرایند (۲ سوال) و قیمت (۱ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی ارزش رابطه در بازارهای کسب و کار بکار می رود.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها