دانلود پرسشنامه تبلیغات
پرسشنامه ضریب عاطفی در تبلیغات توسط Wells در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۲ خرده مقیاس شاخص های مثبت (۶ سوال) و شاخص های منفی (۶ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری واکنش های کلی افراد به تبلیغات بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید