دانلود پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران
پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی توسط Lages، Abrantes و Lages (2008) ساخته شده است که از ۳۰ گویه و ۴ خرده مقیاس انطباق محصول با بازار صادرات (۱۰ سوال)، انطباق قیمت با بازار صادرات (۶ سوال)، انطباق ترفیع با بازار صادرات (۱۰ سوال) و انطباق توزیع با بازار صادرات (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی فرایند انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی بکار می رود.
-
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). لاگس و همکاران روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده اند و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۰ ذکر کرده است.
لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید