بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات توسط Altsech (1995) ساخته شده است که از ۱۹ گویه و ۲ خرده مقیاس اصالت (۱۴ سوال) و ارتباط (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات بکار می رود.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). Altsech روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۵% ذکر کرده است.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها