بانک پرسشنامه

دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری کایامان و ارسلی

دانلود پرسشنامه استاندارد

دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری کایامان و ارسلی

پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری توسط Kayaman و Arasli (2007) ساخته شده است که از ۳۴ گویه و ۳ خرده مقیاس وفاداری برند (۴ سوال)، کیفیت ادراک شده (۲۲ سوال) و تصویر برند (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری بکار می رود.

  • روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). کایامان و ارسلی روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۵%ذکر کرده است.

لطفا جهت خرید و دانلود پرسشنامه بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

برای دانلود پرسشنامه های بیشتر در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید
ورود به بانک پرسشنامه ها