بانک پرسشنامه

پرسشنامه تأثیر اینترنت بر بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد

(شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی،‌ شامل ۳۰ گویه می‌باشد و هدف از آن، بررسی تأثیر اینترنت بر بازاریابی است. طیف پاسخدهی آن بر اساس لیکرت تنظیم شده است. مقیاس اندازه گیری این ابزار از خیلی کم تا خیلی زیاد تغییر می کند .

 

  • روایی و پایایی پرسشنامه

روایی محتوایی این پرسشنامه از طریق نظرخواهی از ۱۰ استاد و ذکر انتقادات و پیشنهادات آنان و اصلاح ایرادات احتمالی پرسش های پرسشنامه معتبر گردید. به منظور اعتبار درونی آن، پرسشنامه در اختیار ۱۰ شرکت ورزشی قرار گرفت و با تجزیه و تحلیل آماری، ضریب همبستگی بین پیش آزمون و پس آزمون برای وضعیت جاری برابر r = 0.91 و برای وضعیت مطلوب برابر r = 0.81 محاسبه شد.

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

 

 

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]