تعداد مولفه ها :
☐ عامل 1 – قابلیت یادگیری بازار
☐ عامل 2 – قدرت نوآوری سازمانی
☐ عامل 3 – قابلیت بازاریابی
☐ عامل 4- مزیت رقابتی پایدار
نمونه سؤالات:
☐ 1 – تا چه اندازه بانک شما در مورد تغییرات بازار اطلاعات جمع آوری می کند؟
☐ 2 – تا چه اندازه بانک شما از میان اطلاعات بازار به جستجوی ایده های خلاق می پردازد؟
نوع فایل و حجم: Word+pdf 0.6 MB
تعداد صفحه: 3
قیمت: 6 هزار تومان
لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]