بانک پرسشنامه

تعیین شاخص های هدف در برنامه ریزی راهبردی رسانه وهمراستایی آن با شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان خبرگزاری های ج.ا.ا به منظور بهبود مدل BSC

دانلود پرسشنامه استاندارد

ترجمه فارسی چکیده

تعیین شاخص های هدف در برنامه ریزی راهبردی رسانه وهمراستایی آن با شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان خبرگزاری های ج.ا.ا   به منظور بهبود مدل BSC

 

امروزه سازمانها ها،پاسخگویی و مسئولیت را شعار خود کر ده اند. اما مدیر در برابر چه چیزی مسئول است؟ به مدت چند دهه، صحبت از مسئولیت سود آوری نا متمرکز بود.ما برحسب عادت، نتایج را با پول می سنجیم.گزارش سود و زیانی هم که در واحد ها و دوایر مختلف تهیه می شود،برگرفته از گزارش های مالی جامع شرکت است. اما،آیا همین کافی است؟ آیا رسالت قسمت های مختلف سازمان ،به طور مستقیم ،موجب سود آفرینی و بازگشت سرمایه می شود؟ در بسیاری موارد احتمالا پاسخ منفی است.مدیران اجرایی آگاه، به خوبی می دانند که برای کامیابی در آینده، سازمان باید ظرفیت های لازم راایجاد کرده و پرورش دهد.از سوی دیگر،پرورش چنین ظرفیت هایی،گاه در کوتاه مدت،نه تنها سودی عاید نمی کند،بلکه هزینه بر هم هست.

در این تحقیق نیز از پرسشنامه ای شامل پرسش های پیمایشی ( جمعیت شناختی و نگرشی) با استفاده از مقیاس لیکرت، جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. ترکیب سؤالات و متغیرهای مربوطه به صورت جدول (۱-۳) است.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید