تحقیق کلاسی برق

پروژه بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی

کلیدهای فشار قوی تنها یک وسیله ارتباط برقرار کردن بین مولد ها و ترانسفورمانورها و مصرف کننده ها و سیم های انتقالانرژی و یا جداکردن آنها از یکدیگر نیستند ، بلکه حفاظت دستگاه ها و وسائل و سیستم های الکتریکی را در مقابل جریان زیاد ، بار زیاد و یا جریان اتصال زمین بر عهده دارند .
در این پروژه پیرامون کلید های فشار قوی و جایگاه آنها در صنعت برق بحث شده است که در ابتدا در یک مقدمه خلاصه ای در مورد کلید ها توضیح داده شده است . پروژه بررسی عملکرد کلید های قدرت در پست های فشار قوی در فصل اول نگاهی گذرا به تولید و انتقال انرژی داشته و در آن انواع انرژی ، منابع انرژی ، روش های تبدیل انرژی های دیگر به انرژیالکتریکی ، انواع نیروگاه ها ، انتقال انرژی الکتریکی و پست های انتقال مورد بررسی قرار داده شده است تا جایگاه کلیدها در این چرخه مشخص شود .
در فصل دوم به بررسی اهمیت و نقش کلید های فشار قوی در شبکه های انتقال انرژی و بررسی نحوه عملکرد آنها و اهمیت سرعت عمل و دقت و مدت کار آنها و مشکلاتی که در اثر عدم قطع به موقع آنها به وجود می آید پرداخته شده است .
فصل سوم و چهارم بحث را به صورت تخصصی تر روی کلیدها متمرکز کرده و در مورد جرقه در کلید ها که اساسی ترین مشکل آنهاست توضیحاتی داده و در ادامه به بحث در مورد کلید های فشار قوی و تقسیم بندی آنها ، انواع و موارد استفاده آنها پرداخته شده است .
فصل پنجم این پروژه انواع ، تقسیم بندی ، طرز کار و ساختمان کلیدهای قدرت می پردازد و در پایان پروژه نحوه انتخاب یک کلید قدرت متناسب با محیط ، مکان ، ولتاژ و جریان خاص را مورد بررسی قرار می دهد .

پروژه بررسی عملکرد کلیدهای قدرت در پست های فشار قوی پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی برق – الکترونیک ایمان فنونی بوده که زیر نظر سرکار خانم مهندسی فتاحی در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یزد تهیه شده است .

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]