بانک پاورپوینت, پایان نامه مدیریت

دانلود پایان نامه عوامل موثر در انتخاب رشته مدیریت صنعتی در بین دانشجویان

عنوان پایان نامه : عوامل موثر در انتخاب رشته مدیریت صنعتی در بین دانشجویان

قالب بندی : Word

شرح مختصر : پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر در انتخاب رشته مدیریت صنعتی در بین دانشجویان گروه مدیریت صنعتی دانشگاه قم می باشد. بدین منظور پرسشنامه ای 10 آیتمی بر اساس نتایج یک تحقیق مقدماتی با سوالات باز برای بررسی عوامل موثر درانتخاب رشته مدیریت صنعتی تهیه شده است که پس ازبررسی روایی پرسشنامه، پایایی آن با اجرا بر روی 100نفر از دانشجویان گروه مدیریت صنعتی دانشگاه قم بررسی گردید، روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی بوده است بر طبق نتایج آزمون تحلیل عوامل موثر، از سه عامل شغلی، خانوادگی دوستان و فردی تشکیل شده است افراد اگر با فراهم بودن شرایط لازم با آگاهی و از روی علاقه به تحصیل بپردازند قطعا جامعه ای پویا و خودکفا را پدید خواهند آورد که در آن خوشبختی و رضایتمندی را می توان در زندگی افراد جستجو کرد. با اين حال نبود علاقه به رشته تحصيلي مي‌تواند تنها يكي از دلايل مهم بي‌انگيزگي و افت تحصيلي دانشجويان باشد در این مقاله به منظور بحث و بررسی پیرامون چالشها و فرصتهای نظام آموزش عالی در تامین نیازهای مهارتی نیروی انسانی مورد نیاز بازار كار، عوامل موثر به دو گروه درونی و بیرونی تقسیم می شوند و سپس تشریح جزئیات هر گروه صورت می گیرد باتوجه به تعدد عوامل موثر بر اشتغـال فارغ التحصیلان رشته مدریت صنعتی باید برای حل این معضل از كلیه سازمانهای مرتبط به منظور تهیه و اجرای یك طرح جامع و فراگیر در زمینه اشتغال استفاده شود. آنچه كه در تدوین طرح فوق باید مدنظر قرار گیرد توجه به عوامل اصلی موثر بر اشتغال فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی و مسئولیت دادن به سازمانهای مرتبط با آن است پس از بررسیهای فراوان و تجزیه و تحلیل اطلاعات و بررسی عوامل مهم در این باره می توان اینگونه ابراز داشت که دانشجویان با آگاهی کافی وارد دانشگاه نشده اند و نیز والدین آنها در انتخاب آنها نقش مستقیمی داشته اند و نیز نگاه مدرک گرایی موجب آن گردیده است تا مسئله علاقه اندکی نادیده گرفته شود و همینطور عدم توجه به آینده و بازار کار رشته و نیز عدم توانایی اساتید در جذب و علاقه مند کردن دانشجویان نشان می دهد که در مجموع و به طور نسبی میزان علاقه دانشجویان نسبت به رشته تحصیلی خود در سطح پایین قرار دارد.

[toggle title=”فهرست مطالب”]

پکیج طلایی برق و الکترونیک
بیش از 1000 مقاله علمی برق
پروژه های آماده برق و الکترونیک
آموزش جامع تصویری نرم افزار متلب
بیش از 500 کتاب مرجع برق و الکترونیک
بیش از 100 جزوه درسی برق و الکترونیک
صدها کتاب آموزشی برق و الکترونیک
بسته طلایی رشته کامپیوتر
کاملترین مجموعه مقالات، کتابها، پروژه ها و پایان نامه های رشته ی کامپیوتر شامل سه گیگابایت اطلاعات با ارزش و مفید
بسته طلایی رشته حسابداری
مجموعه ای بسیار نفیس و با ارزش شامل صدها پروژه، مقاله و پاورپوینت رشته حسابداری
بسته طلایی رشته عمران
مجموعه ای بسیار با ارزش و چهار گیگابایتی شامل جزوات کارشناسی ارشد عمران به همراه صدای اساتید ، کتابها رشته عمران و کارنامه های کنکور …
بسته طلایی رشته مکانیک
کاملترین و بهترین مجموعه آموزشی رشته مکانیک ( حرارت – سیالات – خودرو ) شامل صدها کتاب، مقاله، پروژه و فیلم آموزشی …
بسته طلایی رشته تاسیسات
کاملترین و بهترین مجموعه آموزشی رشته تاسیسات ( حرارتی و برودتی – تهویه مطبوع و ساختمان ) شامل صدها کتاب، مقاله، پروژه، پلان، مجله و فیلم آموزشی …
کتابهای رشته شیمی دانشگاه پیام نور
این مجموعه شمل بیش از 100 کتاب رشته شیمی میباشد که به صورت به صورت اسلاید های پاورپوینت در دانشگاه پیام نور تدریس میگردد
تکنیکهای تست زنی و مهندسی معکوس
روشهای کشف گزینه صحیح در کنکور با روشهای فازی و مهندسی مکوس
بسته طلایی رشته مدیریت
مجموعه ای بسیار نفیس و با ارزش شامل صدها کتاب، مقاله و پاورپوینت رشته مدیریت به همراه کلیه کتابهای رشته مدیریت در دانشگاه پیام نور

 

بسته طلایی مقالات و پروژه های رشته حسابداری
کاملترین مجموعه مقالات ، پروژه ها و طرح های توجیهی رشته حسابداری هم اکنون در دسترس شماست. محتویات این بسته به شرح زیر است :

بیش از 250 مقاله و تحقیق رشته حسابداری با فرمت ورد ( DOC ) – مشاهده لیست نمونه
بیش از 100 مقاله و تحقیق رشته حسابداری با فرمت PDF – مشاهده لیست نمونه
بیش از 100 مقاله ارزشمند حسابداری به صورت پاورپوینت – مشاهده لیست نمونه
بیش از 150 پروژه مختلف رشته حسابداری با فرمت اکسل – مشاهده لیست نمونه
بیش از 50 مقاله ترجمه شده حسابداری به همراه متن انگلیسی – مشاهده لیست نمونه
بیش از 100 طرح توجیهی و کارآفرینی با ارزش – مشاهده لیست نمونه
چندین نرم افزار های حسابداری با ارزش به صورت کاملا فارسی

تاریخ : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

 

عنوان مقاله : تاثیر برنامه ریزی های استراتژیک داخلی و خارجی بر جو سازمانی در یک محیط پویا‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در عصر اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی، هر سازمانی با هر اندازه ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیتهای خود را طوری برنامه ریزی و مدیریت کند که در محیط متلاطم و بازار به شدت رقابتی موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد. باتوجه به مفهوم برنامه ریزی استراتژیک، این امر مستلزم بهره گیری از این نوع برنامه ریزی است. چرا که از یک طرف آینده نگر بوده و ازطریق پیش بینی تحولات آتی اقدامات مناسب را تنظیم می کند. ازطرف دیگر گرایش به محیط داشته و ارتباط تنگاتنگ با آن دارد و از این لحاظ می تواند به سرعت از تغییرات محیط با خبر شده و واکنش مناسب و سریع نشان دهد.

براین اساس، مقاله حاضر درنظر دارد بعد از اشاره به مفهوم “برنامه ریزی استراتژیک”، تعریف سازمانهای بزرگ و کوچک،به برسی محیط پرداخته و سپس مهمترین عوامل محیطی را معرفی به صورت تطبیقی با هم مورد مقایسه قرار داده ودر آخر به تاثیر این عوامل بر جو سازمانی و ضرورت توجه به آنها در یک محیط پویا بپردازد تا از نتیجه این مقایسه مدلی مفهومی از برنامه ریزی استراتژیک برای سازمانهای کوچک ارائه شود تا آنها نیز در راستای دستیابی به اهداف وکامیابی روزافزون در نظام جهانی از این نوع برنامه ریزی بهره مند شوند. چون اکثر کشورها ی کمتر توسعه یافته در محیط خرد یا کوچک و یا حداکثر در محیط میانی در جهان فعالیت دارند. و سازمانهایی که در محیط کلان کار می کنند خیلی کم و محدود هستند . ولی کشور های توسعه یافته و صنعتی جهان حتی کوچکترین آنها اعم از مالزی در سطح محیط کلان و جهانی فعالیت دارند. پس محیط و عوامل محیطی میتواند بعنوان یک عامل مداخله گر در امر تصمیم گیری دخیل باشد چرا که محیط کنونی، محیط تغییر و دگرگونیهای سریع است. این تغییرات باعث شده است که صاحبنظران در دهه های اخیر، بحثهای گسترده ای را در زمینه ضرورت توجه به عوامل محیطی در زمینه های مختلف بر نامه ریزی استراتژیک مطرح کنند. بنابراین دولت ها و صاحبان دولت هم برای اتخاذ تصمیمات درست و کارآمد در این دنیای پیچیده امروزی باید نسبت به عوامل محیطی شناخت کامل داشته باشند

فهرست:

چکیده

واژگان کلیدی

مقدمه

یافته ها

تعاریف برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ريزی بلند مدت و برنامه ريزی استراتژيك

سازمانهای بزرگ و کوچک

مدل های برنامه ریزی استراتژیک

تجزیه و تحلیل مقایسه مدلهای

طراحی مدل برنامه ریزی استراتژیک برای سازمان های کوچک

برنامه ریزی استراتژیک ونقش عوامل محیطی

تحلیل منابع

تحلیل محیطی

عوامل كلیدی موفقیت

تحلیل ارزش‌ها در یک محیط پویا

نقش تعدیل کنندگی پویایی محیطی

نتیجه گیری

منابع

تاریخ : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

 

عنوان مقاله : نقش مدیریت در استراتژیهای قیمت گذاری‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی جدید، قیمت به عنوان یكی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است.چه بسیارند كالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای كه به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شركتها تحمیل نموده اندبا این اوصاف میتوان گفت که مدیریت مالی در شرکت ها دارای نقش استراتژیک محوری است وبر بودجه بندی ، تامین مالی در بازار های مالی و ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری و بازاریابی موثر است.امروزه با توجه به روشهای تجزیه وتحلیل مالی وپیچیده تر شدن بازار های سهام و از طرفی جهانی شدن شرکتهای زیاد که نیاز به تامین مالی خارجی دارند، مدیریت مالی بیش از بیش بر سازماندهی شرایط و بازاریابی استراتژیک ایفای نقش میکند. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺎﻟﻲ در تصمیم­ گیری­های ﺷﺮﻛﺖ و ﺗﻌﺎﻣﻞ آن ﺑﺎ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺷﺮﻛﺖ و در نتیجه بازاریابی استراتژیک آن دخالت مستقیم دارد.این مقاله بر آن است تا مسائل و نكات قابل توجه در تعیین برنامه ریزی های استراتژیک تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی نماید. تا پیچیدگی‏های پیش روی سازمان را برسی و سازماندهی کرده و راه رسیدن به راه‏حل‏هایی راهبردی سازمانی را به بهترین شکل بر یک مبنای پایدار ایجاد و اجرا کند

فهرست :

مقدمه

تکنیک های قیمت گذاری

نقش امور مالی سازمان در تدوین استراتژی

چند مفهوم مهم در استراتژی های مالی

اهداف مالی

ارزیابی و نظارت

استراتژی های مالی

مهندسی مالی

مدیریت مالی و رویکرد سازمان به بازاریابی استراتژیک

تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری

منابع

 

تاریخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

 

 

عنوان پایان نامه : عوامل موثر در انتخاب رشته مدیریت صنعتی در بین دانشجویان

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر در انتخاب رشته مدیریت صنعتی در بین دانشجویان گروه مدیریت صنعتی دانشگاه قم می باشد. بدین منظور پرسشنامه ای 10 آیتمی بر اساس نتایج یک تحقیق مقدماتی با سوالات باز برای بررسی عوامل موثر درانتخاب رشته مدیریت صنعتی تهیه شده است که پس ازبررسی روایی پرسشنامه، پایایی آن با اجرا بر روی 100نفر از دانشجویان گروه مدیریت صنعتی دانشگاه قم بررسی گردید، روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی بوده است بر طبق نتایج آزمون تحلیل عوامل موثر، از سه عامل شغلی، خانوادگی دوستان و فردی تشکیل شده است افراد اگر با فراهم بودن شرایط لازم با آگاهی و از روی علاقه به تحصیل بپردازند قطعا جامعه ای پویا و خودکفا را پدید خواهند آورد که در آن خوشبختی و رضایتمندی را می توان در زندگی افراد جستجو کرد. با اين حال نبود علاقه به رشته تحصيلي مي‌تواند تنها يكي از دلايل مهم بي‌انگيزگي و افت تحصيلي دانشجويان باشد در این مقاله به منظور بحث و بررسی پیرامون چالشها و فرصتهای نظام آموزش عالی در تامین نیازهای مهارتی نیروی انسانی مورد نیاز بازار كار، عوامل موثر به دو گروه درونی و بیرونی تقسیم می شوند و سپس تشریح جزئیات هر گروه صورت می گیرد باتوجه به تعدد عوامل موثر بر اشتغـال فارغ التحصیلان رشته مدریت صنعتی باید برای حل این معضل از كلیه سازمانهای مرتبط به منظور تهیه و اجرای یك طرح جامع و فراگیر در زمینه اشتغال استفاده شود. آنچه كه در تدوین طرح فوق باید مدنظر قرار گیرد توجه به عوامل اصلی موثر بر اشتغال فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی و مسئولیت دادن به سازمانهای مرتبط با آن است پس از بررسیهای فراوان و تجزیه و تحلیل اطلاعات و بررسی عوامل مهم در این باره می توان اینگونه ابراز داشت که دانشجویان با آگاهی کافی وارد دانشگاه نشده اند و نیز والدین آنها در انتخاب آنها نقش مستقیمی داشته اند و نیز نگاه مدرک گرایی موجب آن گردیده است تا مسئله علاقه اندکی نادیده گرفته شود و همینطور عدم توجه به آینده و بازار کار رشته و نیز عدم توانایی اساتید در جذب و علاقه مند کردن دانشجویان نشان می دهد که در مجموع و به طور نسبی میزان علاقه دانشجویان نسبت به رشته تحصیلی خود در سطح پایین قرار دارد.

فهرست :

چکیده

فصل اول: کلیات

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

مدل تحلیلی پژوهش

فرضیات پژوهش

فرضیه اول

فرضیه دوم

محدوده اجرای پژوهش (زمان و مکان)

تعریف لغات و اصطلاحات کلیدی

فصل دوم: مروری بر ادبیات پژوهش

مقدمه

تعاریف و اصطلاحات پژوهش

تاریخچه پژوهش (شامل پژوهش هایی که در این زمینه قبلا انجام شده و نتایج آنها)

فصل سوم: روش اجرای پژوهش

مقدمه

روش تحقیق (نوع روش تحقیق مثلا پیمایشی یا مشاهده یاو)

جامعه آماری

نمونه و حجم نمونه

ابزار گرد آوری داده ها

روایی ابزار گرد آوری اطلاعات

پایایی ابزار گرد آوری اطلاعات

تشریح روش گرد آوری اطلاعات(تشریح پرسشنامه یا تشریح روش مصاحبه یا تشریح روش نمونه برداری)

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها

مقدمه

ابزار تجزیه و تحلیل داده ها(مثلا نرم افزارspss)

آمار توصیفی (تعداد ،جنسیت ، تحصیلات ، درصد جواب به سوالات و با رسم نمودار هیستوگرام)

آزمون فرضیات

آزمون فرضیه اول

آزمون فرضیه دوم

نتایج کلی (مثلا فرضیه اول پذیرفته شد و فرضیه دوم رد شد)

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

نتایج آزمون فرضیات

نتایج فرضیه اول

نتایج فرضیه دوم

پیشنهادات

پیشنهاد درباره فرضیه اول

پیشنهاد درباره فرضیه دوم

پیشنهاداتی به محققان آتی

پیوست ها

منابع و ماخذ

فهرست منابع فارسی

فهرست منابع غیر فارسی

فهرست نام ها

[/toggle]

لطفا جهت خرید و دانلود مقاله بر روی گزینه زیر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید