بانک پرسشنامه, پرسشنامه سایر گرایش‌های مدیریت

پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مبتنی بر مدل سروکوال (SERVQUAL)

دانلود پرسشنامه استاندارد

چکیده:

پرسشنامه سنجش رضایت مشتری مشتمل بر 25 سوال است که سوالات 1 تا 5 بعد وضعیت فیزیکی، 6 تا 10 بعد اطمینان، 11 تا 14 بعد پاسخگویی، 15 تا 20 بعد تضمین، 21 تا 25 بعد همدلی را مورد سنجش قرار می دهد. بر این اساس این پرسشنامه که مبتنی بر مدل سروکوال است 5 بعد دارد.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید