بانک پرسشنامه, پرسشنامه ارزيابي عملکرد

پرسشنامه ارزیابی عملکرد CRM

دانلود پرسشنامه استاندارد

توضيحات:

ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط مشتری باید براساس یک مقیاس استاندارد صورت گیرد. در این پرسشنامه که براساس مقاله اوستایسی و همکاران تهیه شده است مهمترین ابعاد و شاخص های ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط مشتری مشخص شده است. پرسشنامه براساس مقایسه زوجی و مدل AHP طراحی شده است. این پرسشنامه برای سنجش میزان اهمیت هر شاخص تهیه شده است. برای ارزیابی عملکرد با این پرسشنامه باید هر سازمان براساس تک تک شاخص ها مورد ارزیابی قرار گیرد. اصل مقاله و ترجمه آن را از وب سایت پارس مدیر دریافت کنید یا به سادگی با ما تماس بگیرید. پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری برای تکنیک AHP و ANP آماده شده است.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید