توضيحات:
قیمت تنها عنصر آمیخته بازاریابی است که درآمد ایجاد میکند. پرسشنامه قیمت محصول براساس مقاله Stephan Zielke استخراج شده است. اصل مقاله و ترجمه آن را از وب سایت پارس مدیر تهیه کنید. ابعاد این پرسشنامه عبارتست است:
تراز قیمت
ارزش پول
قابل درک بودن قیمت
قابل پردازش بودن قیمت
دقت در ارزیابی قیمت
قصد خرید
پرسشنامه تاثیر تصویر ذهنی قیمت محصول شامل 22 پرسش است. این پرسشنامه قابل بومیسازی برای مطالعات مختلف می باشد.
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]