بانک پرسشنامه, پرسشنامه مديريت بازاريابي

پرسشنامه عوامل موفقیت CRM

دانلود پرسشنامه استاندارد

توضيحات:

پرسشنامه سنجش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM براساس مقاله مورنو و ملندز تهیه شده است. ابعاد موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عبارتست از عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی و نتایج بازار. اصل مقاله در سایت پارس مدیر موجود است و مدل ترجمه شده عوامل کلیدی موفقیت CRM در پرسشنامه پیوست شده است.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید