توضيحات:
پرسشنامه ترفیع تجاری توسط پایگاه علمی-پژوهشی پارسمدیر توسعه داده شده است و در ارزیابیهای سازمانی برای سازمانهای تولیدی از آن استفاده میشود. این پرسشنامه براساس ابعاد ترفیع تجاری یعنی فروش شخصی، تبلیغات تجاری، پیشبرد فروش و روابط عمومی براساس طیف لیکرت تهیه شده است. پرسشنامه ترفیع و پرسشنامه تبلیغ تجاری به صورت تخصصی و با رویکردی کاربردی شده است.
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]