بانک پرسشنامه, پرسشنامه مديريت بازاريابي

پرسشنامه بازارمحوری نارور و اسلاتر

دانلود پرسشنامه استاندارد

توضيحات:

پرسشنامه استاندارد بازارمحوری نارور و اسلاتر شامل سه بعد است. ابعاد بازارمحوری از دیدگاه نارور و اسلاتر عبارتند از: هماهنگی بین بخشی، پایش رقبا (رقیب گرایی) ، مشتری گرایی و برای هریک از این ابعاد پرسش هایی در نظر گرفته شده است. در مجموع 14 سوال در این پرسشنامه وجود دارد. نارور و اسلاتر مانند کوهلی و جاورسکی از پیشگامان مفهوم بازارمحوری هستند. اصل مقاله های کوهلی و جاورسکی و همینطور نارور و اسلاتر در وب سایت پارس مدیر موجود است. برای مطالعه بیشتر و دستیابی به مقاله های بازارمحوری به پایگاه مقاله رجوع کنید. برای دانلود و خرید پرسشنامه بازارمحوری نیز از لینک پایین استفاده کنید.

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید