توضيحات:
پرسشنامه آمیخته بازاریابی 4C براساس ابعاد چهارگانه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان طراحی شده است. این پرسشنامه در چهار بعد ارزش های مشتری محور ، راحتی خرید ، ارتباط با مشتریان و هزینه خریدران طراحی شده است. این چهار بعد در برابر ابعاد محصول، قیمت، ترفیع و توزیع ارائه شده است. مدل 4Cیكی از مدلهای پیشرفته بازاریابی است كه متناظر با مدل 4p بازاریابی، شكل گرفته است و با توجه به دیدگاههای مشتریان در مورد محصول یا خدمت، از یك سو فروش، درآمد و سودآوری شركتها را افزایش میدهد و از سوی دیگر باعث افزایش رضایت مشتریان و خریداران و تأمین نیازهای آنان میشود. در مقاله مذکور با استفاده از مدل 4C، الگوی بازاریابی بیمههای عمر در كشور طراحی و ارائه شده است.
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”red” size=”small” icon=”none” text=”انجام مقاله علمی پژوهشی و ISI در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?p=796″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”orange” size=”small” icon=”none” text=”دریافت سایر مقالات در این زمینه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=297″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”انجام پایان نامه در این حوزه” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]
[aio_button align=”none” animation=”none” color=”pink” size=”small” icon=”none” text=”انجام پروپوزال در این حوزه” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://payannameha.ir/?page_id=3206″]